istitutosuperioredadda
» » Magic - I'm Loving You (You're Loving Him) / Get On The Dance Floor

Magic - I'm Loving You (You're Loving Him) / Get On The Dance Floor FLAC

Magic - I'm Loving You (You're Loving Him) / Get On The Dance Floor FLAC
Performer:
Magic
Album:
I'm Loving You (You're Loving Him) / Get On The Dance Floor
Style:
Funk, Boogie
Released:
1982
Country:
US
Label:
Northside
Catalog:
NS-001/NS-002
FLAC size:
1704 mb
MP3 size:
1684 mb
WMA size:
2527 mb


Tracklist


1Get On The Dance Floor
Written-By – Herman Guidry
3:38
2I'm Loving You (You're Loving Him)
Written-By – Mummy Carter
3:04


Credits


  • ProducerNorthside Productions, Inc.


Barcodes


  • Rights Society: BMI
  • Matrix / Runout (Label Side A): VRP-1735
  • Matrix / Runout (Label Side B): VRP-1736


Companies


  • Recorded At – Studio In The Country
  • Published By – Abraham And Guidry Publishing


Video



Album


Лента с персональными рекомендациями и музыкальными новинками, радио, подборки на любой вкус, удобное управление своей. be loving you Loving you, yeah. I count the blessings that keep our love new There's one for me And a million for you There's just so much that I want to say But when I look at you All my thoughts get in the loving you was a job, I'd be the most deserving, dedicated, and qualified candidate. In fact, I'd even be willing to work for free Your smile is literally the cutest thing I've ever seen in my life. You're my paradise and I'd happily get stranded on you for a lifetime. Just when I think that it is impossible to love you any more than I already do, you prove me wrong. Constance Bannister CorpGetty Images. You wanna know who I'm in love with Read the first word again . Romantic SMS Ideas with Emojis. Loving You Remix. Artist: 2 A. Album: Waiting for This Moment 1997. A A. Loving you, loving you, yeah, yeah. Loving you, yeah. You're the sunshine in my life, I'd do anything for you. and at night I pray for your love. Cause I'm loving you. till the end of the time. cause I know that you're mine. Loving you. Girl, you're a priceless treasure, you're everything to me. Текст песни: Let me disarm you Im not trying to own you I just want to know what it feels like To have your body so 'm Loving You. Artist: Gottsha. Album: No One to Answer, 2019. Download & Stream: Subscribe: Official stream from Athens Of The North. The whole LP is straight up dance-floor fire, no matter who you are or where you're from - a soul boy, disco lady, or a house head you are going to feel the heat of these club smashers. so much heat has been coming out of AOTN - Detroit Swindle Detroit Swindle Killer - Luke Solomon Defected GOLD - Bill Brewster DJ History WOW. The Rolling Stones I Can't Get No Satisfaction. Rock FM. Текст песни: I cant win, I cant reign If I lose you baby Summer at the highschool when we first met We make out in your mustang to darling, I will be loving you till we're seventy And baby, my heart could still fall as hard at twenty-three And I'm thinking 'bout how. People fall in love in mysterious ways Maybe just the touch of a hand Well me, I fall in love with you every single day I just wanna tell you I am. Sheeran wrote the song about his then-girlfriend Athina Andrelos. He calls it the only happy song on the album x, on which he strived for a more serious vibe, working extensively with Rick Rubin. Sheeran co-wrote Thinking Out Loud with Welsh folk singer Amy Wadge, and his friend and long-time collaborator Jake Gosling produced the track. Loving You, Lords all Im living for Loving You, Lord, to the uttermost. Lord, forgive me if Ive left my first love, Thats the bridal love to You. You are more than any one I love. You are more than anything I have, Even my dear self nothing can compare To my beloved Bridegroom. I give You the first place in all things by faith. Let nothing take Your place in all my heart. Infuse me with Yourself abundantly Til we meet, dear Lord. Ill love You with the best love. Youve the right to take all that I love, But replace it with Yourself much more. You are what I need, give Yourself to me

  • Xtintisha
Someone keeps reporting my comments lol. I had doubles of this bad boy! Still have my hands on the test pressing! Good lucking getting your hands on this one! 5 stars!!
Yup! It was in decent condition, too. I had the commercial pressing and only own the test pressing 7" now.
Mamma mia as Fatback said GOTTA GET MY HANDS ON SOME! ;)